tisdag 21 juni 2011

Kommer du ihåg Robert Andersson?

Vi träffade Robert Andersson på ett av Växjös inneställen och bestämde oss för att ställa några korta frågor!

    Robert med sällskap!

Vi saknar dig i Furuby, vad gör du nu för tiden och är en comeback att räkna med?

Saknar er med. Nej jag jobbar en hel del och dricker så mycket vin som möjligt. Har varit iväg under vintern och jobbat på en restaurang i USA som heter the French Laundry. Nu är jag tillbaka på PM & Vänner precis som förr. En comeback hade varit kul men är svårt att ihop det med jobb med tanke på att jag i stort sett bara jobbar kvällar. Men ska försöka titta ut under hösten. 

Följer du laget någonting?

Jag försöker följa laget en del genom internet och sen springer man på grabbarna på krogen en hel del ju. 


Vilka är dina bästa och sämsta minnen från din tid i laget?

Bästa minnet är nog när Mackan avgör en match med en snespark upp i krysset. Är ganska hundra att han sikta på de andra krysset.
Sämsta är väll att vi inte vann så mycket, aldrig kul. 

(Visst var detta en uddamålsseger mot Lagan där även Furuby IF:s bästa vänsterfot slog till på frispark? , rätta oss gärna i kommentarsfältet ifall vi är fel ute)


Vi gillade dina "skills" på planen men tyckte ofta du såg trött ut, hur är det egentligen med konditionen?

Jag såg inte bara trött ut, var oftast helt färdig. Konditionen är helt åt helvete men har nästan kommit upp i åldern där man kan köra på lite rutin. 

Tror du att Furuby IF håller undan alla andra lag och vinner division 5 igen?

Ja det tror jag ni gör. Verka vara ett jävla go i laget.


Vill du skicka en hälsning till grabbarna i laget?


Lycka till och glöm inte att man man måste vinna med stil!

  Roberts källare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar